Bu kitapta, genel bir öyküsünü bulacağınız bilginin, en çok kafa yorduğumuz “kritik” yanları ele alınmıştır.
Bu kitabın içeriği, “dalgınlığa asla izin vermeyen” bir yapıya sahiptir. Bu çalışma, “büyük” bir kitap olsaydı; yukarıdaki sözü sarf etmezdik. Kaldı ki, Yunan şair Kalli Makhos’un dediği gibi, “büyük kitaplar her zaman büyük beladır.”
Elinizdeki kitapta, bilginin ya da en geniş anlamda kültürün “Matruşka bebekleri” gibi iç içe geçmiş bilgi formlarını ve bilginin “yanlı fikri” ideolojiyle birlikte, “insan yazgısı”nın son durağı olan, bu kitabın sınırlarını “aşan” bir kaç tema (siyasi vasiyetname, otobiyografi, biyografi), belki başka bir kitabın konusu olmasına karşın, bilginin kadim “arşivi”ni oluşturduğu için, kaynak materyal olarak bu kitapta yer verildi. Başka bir deyişle, tarihsel anekdotları; bilginin kadim kapılarından “aşırarak” okura sunmayı bir “borç” bildik..
Kısaca ifade edersek; yazar’ın edebi eseri için, eskiye “avuç açma”sının rücu ettiği bir yerdir, Alıntı Kültürü...
Bu kitapta, genel bir öyküsünü bulacağınız bilginin, en çok kafa yorduğumuz “kritik” yanları ele alınmıştır.
Bu kitabın içeriği, “dalgınlığa asla izin vermeyen” bir yapıya sahiptir. Bu çalışma, “büyük” bir kitap olsaydı; yukarıdaki sözü sarf etmezdik. Kaldı ki, Yunan şair Kalli Makhos’un dediği gibi, “büyük kitaplar her zaman büyük beladır.”
Elinizdeki kitapta, bilginin ya da en geniş anlamda kültürün “Matruşka bebekleri” gibi iç içe geçmiş bilgi formlarını ve bilginin “yanlı fikri” ideolojiyle birlikte, “insan yazgısı”nın son durağı olan, bu kitabın sınırlarını “aşan” bir kaç tema (siyasi vasiyetname, otobiyografi, biyografi), belki başka bir kitabın konusu olmasına karşın, bilginin kadim “arşivi”ni oluşturduğu için, kaynak materyal olarak bu kitapta yer verildi. Başka bir deyişle, tarihsel anekdotları; bilginin kadim kapılarından “aşırarak” okura sunmayı bir “borç” bildik..
Kısaca ifade edersek; yazar’ın edebi eseri için, eskiye “avuç açma”sının rücu ettiği bir yerdir, Alıntı Kültürü...