Önem bakışımızda mı, bakılanda mı?
Anlatılan mı önemli, anlatan mı?
Gidilen yer mi güzel, giden mi?
Düşünen beyin mi, yoksa
Düşünülen mi?
Hangisi? Ne dersiniz?
Bu kitabı okumaya herhangi bir yerinden başlayın.
Büyük bir olasılıkla başa dönecek, anlatılanlardan çok, anlatımın öne çıktığı ilginç bir öykü denemesine tanık olacaksınız.
Sürükleyicilik, bu çalışmada konuya dayandırılmamış.
Hem alışılagelmiş öykü anlayışını çimdikleyen, hem de senaryoyu ilk kez bir öyküye "malzeme" yapan kitap niteliğinde bir yapıt bu.
Öyküde ne anlatıldığına gelince:
İşin bu yanı, sizden başka kimseyi ilgilendirmiyor. Benzersiz tekniği ve biçimiyle kendi cenazesini anlatan bir yazarın çevresini sorgulayışını ilginç bulacağınıza inanıyoruz.
Muzaffer Buyrukçu, Adnan Binyazar, Öner Yağcı, Melisa Gürpınar, Zeynep Aliye, Ayşe Mengi, Hale Seval, Orhan Tüleylioğlu ve Dursun Özden'in değerlendirme yazılarıyla...
Önem bakışımızda mı, bakılanda mı?
Anlatılan mı önemli, anlatan mı?
Gidilen yer mi güzel, giden mi?
Düşünen beyin mi, yoksa
Düşünülen mi?
Hangisi? Ne dersiniz?
Bu kitabı okumaya herhangi bir yerinden başlayın.
Büyük bir olasılıkla başa dönecek, anlatılanlardan çok, anlatımın öne çıktığı ilginç bir öykü denemesine tanık olacaksınız.
Sürükleyicilik, bu çalışmada konuya dayandırılmamış.
Hem alışılagelmiş öykü anlayışını çimdikleyen, hem de senaryoyu ilk kez bir öyküye "malzeme" yapan kitap niteliğinde bir yapıt bu.
Öyküde ne anlatıldığına gelince:
İşin bu yanı, sizden başka kimseyi ilgilendirmiyor. Benzersiz tekniği ve biçimiyle kendi cenazesini anlatan bir yazarın çevresini sorgulayışını ilginç bulacağınıza inanıyoruz.
Muzaffer Buyrukçu, Adnan Binyazar, Öner Yağcı, Melisa Gürpınar, Zeynep Aliye, Ayşe Mengi, Hale Seval, Orhan Tüleylioğlu ve Dursun Özden'in değerlendirme yazılarıyla...